很喜歡這首歌 
因為  這就是我要對老公說的話
 
  
 
 
Do you hear me,
您聽見我
I'm talking to you
我正與你交談
Across the water across the deep blue ocean
橫跨水還有整個深藍色的海洋
Under the open sky, oh my, baby I'm trying
在開放天空下, oh my, 寶貝 我在嘗試
Boy I hear you in my dreams
小男孩我聽到你在我的夢想
I feel your whisper across the sea
我感覺的到你的悄悄話隔海相望
I keep you with me in my heart
我會記得你跟我在我的心裡
You make it easier when life gets hard
你使它更加容易當生活艱苦得到


I'm lucky I'm in love with my best friend
我很幸運,我愛上我最好的朋友
Lucky to have been where I have been
很幸運的去到我去過的地方
Lucky to be coming home again
很幸運的又回到家來
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don't know how long it takes
他們不知道需要 多長的時間
Waiting for a love like this
在等待這樣的一個愛
Every time we say goodbye
每當我們說再見
I wish we had one more kiss
我希望我們還有另一個親吻
I'll wait for you I promise you, I will
我會等你我答應你,我會

I'm lucky I'm in love with my best friend
我很幸運,我愛上我最好的朋友
Lucky to have been where I have been
很幸運的去到我去過的地方
Lucky to be coming home again
很幸運的又回到家來
Lucky we're in love every way
很幸運我們有了戀愛的每個方式
Lucky to have stayed where we have stayed
很幸運留在了我們停留的地方
Lucky to be coming home someday
很幸運的終有一天 要回家


And so I'm sailing through the sea
等我航行通過海
To an island where we'll meet
到那我們將見面的海島
You'll hear the music fill the air
你將聽見音樂瀰漫在空氣
I'll put a flower in your hair
我將放花朵在你的頭髮裡
though the breezes through trees
雖則微風通過樹
Move so pretty you're all I see
使我看見你美麗的姿態
As the world keeps spinning round
如同世界繼續轉動在周圍
You hold me right here right now
你握著我的手 現在 在這裡

I'm lucky I'm in love with my best friend
我很幸運,我愛上我最好的朋友
Lucky to have been where I have been
很幸運的去到我去過的地方
Lucky to be coming home again
很幸運的又回到家來
Lucky we're in love every way
很幸運我們有了戀愛的每個方式
Lucky to have stayed where we have stayed
很幸運留在了我們停留的地方
Lucky to be coming home someday
很幸運的終有一天 要回家
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ingly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()