close
Tell me his name 告訴我他的名字
I want to know 我想知道
The way he looks 他的容顏
And where you go 以及你今後的方向
I need to see his face 我需要看到他的容貌
I need to understand 我需要了解
Why you and I came to an end 為什麼你跟我走到了盡頭

Tell me again 再告訴我一次
I want to hear 我想聽聽
Who broke my faith in all these years 這些年以來是誰打破了我的忠誠
Who lays with you at night 是誰在夜晚與你相伴
When I'm here all alone 當我孤單一人時
Remembering when I was your own 回想起當我還是屬於你的時候

I'll let you go 我會讓你走
I'll let you fly 我會讓你飛翔
Why do I keep on asking why 但是我為什麼還繼續問「為什麼」?
I'll let you go 我會讓你走
Now that I found 現在我已找到
A way to keep somehow 如何珍惜
More than a broken vow 那不只是一個逝去的諾言

Tell me the words I never said 跟我說我從來不曾說過的話
Show me the tears you never shed 讓我看見你那從不曾流下的眼淚
Give me the touch 給我
That one you promised to be mine 你答應是屬於我的觸碰
Or has it vanished for all time 難道那都已經消失無蹤了?

I'll let you go 我會讓你走
I'll let you fly 我會讓你飛翔
Why do I keep on asking why 但是我為什麼還繼續問「為什麼」?
I'll let you go 我會讓你走
Now that I found 現在我已找到
A way to keep somehow 如何珍惜
More than a broken vow 那不只是一個逝去的諾言

I close my eyes 我閉上我的雙眼
And dream of you and I 想像你和我
And then I realize 然後我發覺
There's more to life than only bitterness and lies 生活中不是只有苦痛及謊言
I close my eyes 我閉上我的雙眼

I'd give away my soul to hold you once again 我願放棄我的靈魂來再次擁抱你
And never let those moments end 並且永遠不讓這些瞬間消失

I'll let you go 我會讓你走
I'll let you fly 我會讓你飛翔
Now that I know why I'm asking why 現在我知道為何還繼續問「為什麼」?
I'll let you go 我會讓你走
Now that I found 現在我已找到
A way to keep somehow 如何珍惜
More than a broken vow 那不只是一個逝去的諾言
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ingly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()