close
[ I'll Be A Virgin, I'll Be A Mountain ]

My thoughts are flowing 我的思緒飄盪
My love is growing 我的愛情滋長
My dreams have ended 我的夢已結束
And my soul is stranded 而我的靈魂被困住了
Now that it's over Now that it's over 一切都將結束 一切都將結束
I'll leave my island 我將會離開我的小島
I'll swim to you 我將游向妳
I'll leave my prison 我將會離去我的禁囚
To swim to you 只為了游向妳
I'll be a virgin 我將成為處子
When I reach you 當我碰觸到妳
I'll be a mountain 我將成為一座山
When I touch you 當我碰觸到妳

*from麥斯米蘭Maximillian Hecker /《冰山處子》
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ingly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()